Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(53)
Forma i typ
Książki
(45)
Poradniki i przewodniki
(21)
Audiobooki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(7)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(10)
Czytelnia
(39)
Filia nr 1
(4)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(6)
Lipa Michał
(5)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba, Anita
(4)
Maxwell, John C. (1947- )
(4)
Sałbut, Bartosz
(4)
Kim, W. Chan
(3)
Mauborgne, Renée
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Pawłowski, Konrad
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Strumińska, Dorota
(3)
German Janusz (1974- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Holmes, Chet
(2)
Lipa, Michał
(2)
Witkowska Magda
(2)
Witkowska, Magda
(2)
Zinserling, Urszula
(2)
Ames, Elizabeth
(1)
Armstrong, Thomas
(1)
Bakalarz, Dariusz
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer, Katarzyna
(1)
Berger Barbara (psycholog)
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Branson, Richard (1950- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brinkman, Rick
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Caslione, John A
(1)
Chatzky, Jean Sherman (1964- )
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Dawson Roger (1940- )
(1)
Dickman, Robert
(1)
Dodd, Pamela
(1)
Doroba, Anna
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Drucker, Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dryńska, Katarzyna
(1)
Elton, Chester
(1)
Feigon, Josiane Chriqui
(1)
Forbes, Steve (1947- )
(1)
Glinka Dorota
(1)
Gostick, Adrian
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Górski Jerzy Jan
(1)
Górski, Jerzy Jan
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kaufman Josh
(1)
Kirk, Randy W
(1)
Kirschner, Rick
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kozyra, Beata
(1)
Krupp, Steven
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Lazier William C
(1)
Lencioni, Patrick (1965- )
(1)
Luecke, Richard
(1)
Maxwell, Richard
(1)
McCready, Amy
(1)
McGregor Renee
(1)
McKeown Greg
(1)
Müller Philipp J
(1)
Oncken William
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Pepasińska Bogumiła
(1)
Piasecki Piotr (organizacja i zarządzanie)
(1)
Schoemaker, Paul J. H
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Sobiepanek-Szczęsna, Katarzyna
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Strutzel Dan
(1)
Sundheim, Doug
(1)
Szewczyk, Robert
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Szyfter, Jerzy
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Underhill, Paco
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Whitmore, John (1937- )
(1)
Wilson, Carol
(1)
Witkowska, Magdalena
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Świgoń, Małgorzata
(1)
Żak, Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Pracodawcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(12)
Przywództwo
(8)
Menedżerowie
(6)
Sukces
(5)
Techniki sprzedaży
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Nowy produkt
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Finanse osobiste
(2)
Handel
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Oszczędność
(2)
Perswazja
(2)
Postawy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
Charakter
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dusza
(1)
Dzieci
(1)
Dług
(1)
Esencjalizm
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grupy robocze
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie rodziców
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Model biznesowy
(1)
Negocjacje
(1)
Niepowodzenie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Ortoreksja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pewność siebie
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca
(1)
Prawo pracy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Styl kierowania
(1)
Szczęście
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zarządzanie (MT Biznes)
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(24)
Poradniki
(7)
Opracowanie
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Psychologia
(6)
Rozwój osobisty
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Dom i ogród
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego.)
Książka, dzięki której ludziom łatwiej będzie odkryć i uwolnić swój intelektualny potencjał. To książka, która wprowadzając w tajniki pionierskiej teorii inteligencji wielorakich, zmieni postrzeganie inteligencji. Przedstawia inteligencję słów, obrazów, dźwięków, ciała, logiczną, społeczną, własnego ja, przyrodniczą oraz egzystencjalną. Dzięki lekturze tego opracowania można się przekonać, że mądrym można być na wiele różnych sposobów i dowiesz się również, jak można wykorzystać swoje kompetencje w codziennym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak być szczęśliwym : 10 sposobów na udane życie / Barbara Berger ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD) (6 godz. 48 min 19 sek.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Laurum)
Dlaczego nie jesteś szczęśliwy tu i teraz? Większość ludzi winą za brak szczęścia obarcza okoliczności zewnętrzne. Jeśli jednak to nie one stanowią przyczynę, to gdzie jej należy szukać? Barbara Berger przygląda się uważnie naszym myślom i działaniom, z powodu których nie możemy cieszyć się szczęściem. Nasze doświadczenie rzeczywistości kształtuje się pod wpływem naszych myśli, a pełne zrozumienie tego mechanizmu stanowi klucz do szczęśliwego życia. To rewolucyjne spojrzenie na życie. Autorka przedstawia też 10 sposobów na to, jak wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w codziennym życiu, w naszych związkach, w relacjach z dziećmi, w pracy oraz w celu zapewnienia sobie lepszej kondycji fizycznej i lepszego zdrowia. Oto lista 10 metod, które Barbara Berger omawia w swojej książce: 1. Pogódź się z rzeczywistością. 2. Pragnij tego, co masz. 3. Bądź ze sobą szczery. 4. Zastanów się, co sobie opowiadasz. 5. Skup się na swoich sprawach. 6. Realizuj swoje pasje i pogódź się z konsekwencjami. 7. Postępuj słusznie i pogódź się z konsekwencjami. 8. Skup się na tym, co masz przed sobą, a o wszystkim innym po prostu zapomnij. 9. Rozeznawaj się w rzeczywistości. 10. Dostrzeż w sobie coś trwałego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jednominutowy menedżer spotyka małpę / Ken Blanchard, William Oncken Jr., Hal Burrows ; przekład Marcin Karbowski. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017 - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 21 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tytuł oryginału: The one minute manager meets the monkey, 1989.
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu - ta książka jest dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia biznesu. Komunikacja)
Klasyczny przewodnik, który pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń – uaktualniony o jeszcze więcej nieznośnych zachowań! Książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść od niemal dwóch dekad pomaga ludziom radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma 2.0 : od dobrej do wielkiej / Jim Collins, Bill Lazier ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który prowadzili w Stanford Graduate School of Business. Ich celem było stworzenie przewodnika dla liderów małych i średnich firm, którzy pragną zbudować wybitne przedsiębiorstwa osiągające trwałe wyniki. Dowiesz się z niej, jak stworzyć wersję 2.0 własnej firmy. I jak poradzić sobie z wyzwaniem rozwoju swoich umiejętności przywódczych, kiedy będzie się ona powiększała, osiągając dwukrotnie, pięciokrotnie, a nawet dziesięciokrotnie większe rozmiary niż na początku. Autorzy "Twojej firmy 2.0" przedstawiają liczne studia przypadków, a także: • Omawiają kluczowe elementy wspólne dla wszystkich wielkich, trwałych firm – autentyczny styl przywództwa, wizję, strategię, innowacje i taktyczną doskonałość; • Pokazują, jak ustalać wartości, cel i misję, gdy Twoja firma jest wciąż mała i elastyczna, jednocześnie tworząc przekonanie o jej ogromnym potencjale; • Demonstrują, jak rozwinąć najbardziej efektywny w Twojej sytuacji styl przywództwa, skupiając się na odpowiedzi na kluczowe pytanie: jakiej sprawie służysz? • Pokazują, jak przełożyć wizję na skuteczne codzienne taktyki biznesowe oraz jak wspierać konsekwentną doskonałość taktyczną we wszystkim, co robi Twoja firma; • Wyjaśniają, jak rozwiązać krytyczne problemy strategiczne, z którymi boryka się każda mała i średnia firma; • Przedstawiają zestaw koncepcji – i szereg praktycznych technik – stymulujących kreatywność i utrzymujących innowacje wraz z rozwojem firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Znajdź złodziei twojego czasu. Naucz się mówić "nie!" błahym zadaniom. Stwórz na wszystko miejsce: w głowie i na biurku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.51 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Menedżer skuteczny / Peter F. Drucker ; [przekład Jerzy Górski, Jerzy Szyfter]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 1 płyta audio (CD) (6 godz. 35 min 48 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Klasyka Zarządzania)
Tytuł oryginału: The effective executive.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu. Nie wymaga - w przypadku menedżera - czegoś specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Nie są one czymś "wrodzonym". Przez 45 lat pracowałem jako konsultant z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, dużych i małych, w biznesie, w agendach rządowych, związkach zawodowych, szpitalach, uniwersytetach, służbach komunalnych, z menedżerami amerykańskimi, europejskimi, latynoamerykańskimi, japońskimi, i nigdy nie natknąłem się na choćby jednego menedżera "z natury", który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności - nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Ale też wszyscy, którzy pracowali nad tym, by stać się skutecznymi szefami, odnieśli w tym względzie sukcesy. Efektywności można się nauczyć, a co więcej - uczyć się jej trzeba. Peter F. Drucker
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wyjaśnia, dlaczego powrót do mocnej waluty opartej na parytecie złota jest dziś nieodzowny zarówno w przypadku amerykańskiego dolara, jak i innych znaczących światowych walut. Zdaniem Forbesa i Ames stabilny pieniądz to jedyny sposób na stabilną i rosnącą gospodarkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 336.7 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; [przekład Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min 22 sek.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tytuł oryginału: The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The no complaining rule. Positive Ways to Deal with Negativity at Work.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera "Autobus energii", Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie - pozytywnie nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sensotwórczość : jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach / Joanna Heidtman, Piotr Piasecki. - Wydanie drugie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 285, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, ale nie tylko w ramach wyznaczonych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem koniecznym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja firma lub jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania. Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość – publikację pełną konkretnych narzędzi pozwalających skutecznie przewodzić pracownikom wiedzy we współczesnych firmach oraz sprawnie nawigować po zmiennej rzeczywistości biznesowej. Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych oraz zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i konkretne wskazówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Tytuł oryginału: "The Soul's Code : In Search of Character an Calling", 1996.
Na okładce: Bestseller "New York Timesa".
Niektórzy nazywają to "geniuszem". Inni mówią o tym "duch", "dajmon", a nawet "anioł stróż". O ile jednak filozofowie i psychologowie od Platona do Junga zwracali przede wszystkim uwagę na tę fundamentalną esencję naszej indywidualności, nasza nowoczesna kultura odmawia przyjęcia do wiadomości tego, że od urodzenia w każdym z nas znajduje się unikalna, uformowana dusza, która, kształtując nas, sama również jest przez nas kształtowana. W tej oto niezwykłej bestsellerowej książce James Hillman przedstawia wspaniałą, nową wizję naszego ja, którego nie określają nasze rodzinne relacje ani nasza mentalność ofiary. Czerpiąc przykłady z biografii tak różnych znanych osobistości jak Ella Fitzgerald czy Mohandas K. Gandhi, James Hillman twierdzi, że nasz charakter jest naszym losem/przeznaczeniem, i pokazuje, w jaki sposób nasza dusza, jeśli tylko ma ku temu sposobność, może zaznaczać swoją obecność i domagać się dla siebie uznania już nawet w bardzo młodym wieku. W rezultacie otrzymujemy coś w rodzaju wnikliwie przemyślanej i niezwykle pomocnej mapy drogowej umożliwiającej nam zrozumienie naszej prawdziwej natury oraz otwierającej przed nami oszałamiające spektrum możliwych wyborów - od tego, w jaki sposób wychowujemy nasze dzieci, przez wybór drogi naszej kariery zawodowej, sposób i charakter naszego zaangażowania w relacje z innymi ludźmi, do osiągania jak najlepszych wyników w wybranej przez nas dziedzinie i jak najlepszego radzenia sobie w życiu w naszych nieustannie zmieniających się czasach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The personal MBA 10th anniversary edition.
Na stronie redakcyjnej i okładce: Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy.
Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy! Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób. Jego książka Indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, produktywność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne – a wszystko to zawarte w jednym tomie. Znajdziesz tu 271 prostych pojęć, nowoczesne koncepcje i konkretne narzędzia, dzięki którym nauczysz się myśleć o biznesie w nowy, przydatny sposób. Wśród najważniejszych zagadnień znajdziesz m.in.: • pięć elementów każdej firmy. Możesz zrozumieć i ulepszyć każdą firmę, dużą lub małą, koncentrując się na pięciu podstawowych kwestiach. Czy wiesz, na jakich obszarach danej organizacji trzeba się przede wszystkim skupić?, • dwanaście form wartości. Produkty i usługi to tylko dwa z dwunastu sposobów kreowania wartości dla klientów. Jakie są pozostałe?, • cztery metody zwiększania przychodów. Istnieją tylko cztery sposoby, aby firma mogła zarobić więcej pieniędzy. Czy je znasz? Połącz lekturę tej książki ze swoim praktycznym doświadczeniem i już dziś zacznij efektywniej pracować, podejmować dobre decyzje i wykorzystywać w pełni swoje umiejętności, zdolności i dostępne okazje – bez względu na to, w jaki sposób zarabiasz (lub chciałbyś zarabiać) na życie. Z pomocą tej książki założysz rentowną firmę, uzyskasz ważny awans albo w istotny sposób poprawisz swoje życie osobiste i zawodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia „czerwonych oceanów” i „błękitnych oceanów”. Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosując procesy i narzędzia, które tu opiszemy. Książka pokazuje, jak krok po kroku budować u swoich ludzi wiarę w siebie i zapewniać sobie nowy wzrost. Dowiesz się z niej: Ľ DLACZEGO skupianie się na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myśleć o strategii szerzej, wybiegając myślami poza konkurowanie. Ľ DLACZEGO myślenie o kreatywnej destrukcji i zakłóceniu jako źródłach innowacji jest ograniczające i JAK można rosnąć dzięki kreacji niedestruktywnej. Ľ JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do błękitnego oceanu w systematycznym, pięcioetapowym procesie Przemiany błękitnego oceanu – nie tylko przedsiębiorcy. Ľ DLACZEGO wiara w siebie jest kluczowa w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu i JAK ją budować. Ľ DLACZEGO nie powinniśmy budować swojej strategii wzrostu na bazie istniejących warunków środowiskowych i branżowych oraz JAK można je kształtować, aby sprzyjały naszemu wzrostowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.1/.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Klasyczne artykuły autorów bestsellera Strategia błękitnego oceanu, m.in. "Przywództwo błękitnego oceanu" oraz "Pułapki czerwonego oceanu".
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. [Rec. na okł.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.1/.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Winning the long game : how strategic leaders shape the future.
Książka Zwycięskie strategie pokazuje w jaki sposób można rozwijać przywództwo strategiczne w świecie charakteryzującym się coraz większą niepewnością. Zawiera mnóstwo cennych spostrzeżeń na temat przywództwa strategicznego, będących wynikiem analizy sylwetek najlepszych liderów biznesu, ludzi sukcesu i uznanych autorytetów. Prezentuje osiągnięcia takich osób jak Elon Musk, Richard Branson i Sara Blakely, a także papieża Franciszka, Oprah Winfray, Nelsona Mandeli. Ich sukcesy są dla kontrastu zestawione z wynikami pracy przeciętnych, a nawet zupełnie nieskutecznych liderów. Kanwą dla książki stały się trwające ponad 20 lat badania nad stosowaniem strategicznych technik zarządzania. Dane użyte przez autorów pochodzą od ponad 20 000 menedżerów wyższego szczebla z różnorodnych branż i tworzą niezwykle wciągające studium na temat przywództwa strategicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej